Kundesenter

I vårt kundesenter finner du det meste du måtte lure på. Har du spørsmål du ikke finner svar på her så send oss en e-post, eller ring på mobil 993 39 224.

Om produktene

Det meste av vår fisk og skalldyr er fisket i Norge og norskprodusert. Dette ser du ved å se etter Norsk Sjømat logoen.

Fisken er filetert og fryst på havet slik at den skal holde aller beste kvalitet når den kommer på middagsbordet.

Fisk produsert etter denne metoden er villfisk som Norge oftest eksporterer ut av landet. Noen varianter som linefisket Torkefilet og Steinbilfilet har også Fiskeridirektoratets Quality Award stemplet på pakken.

Alle pakker kommer med datostempling for pakking og utløp, opprinnelsesland, samt produsent.

Levering

Vi leverer hjem til deg til avtalt tid og sted. Oslo og Omegn er vi 2 ganger per uke. Sørlandet og Østlandet forøvrig annenhver uke. Levering finner vi ut av etter at du har gjort din bestilling.

Betaling

Betaling utføres ved levering av varene. Slik får du kontrollert at alt stemmer og du får også en hyggelig historie rundt handelen om blant annet fiskemetode, båt, med mere. Våre kundebehandlere kan mye om fisk og de fleste har selv jobbet på havet.

Du kan betale med bankkort, Visa eller kontant. Vi tar dessverre ikke MasterCard.

Retur

Skulle du av en eller annen grunn ikke være fornøyd med varene så kontakt oss på retur@bestillefisk.no
Du vil da få en ny vare eller pengene tilbake når vi kommer og henter varen du ønsker å returnere.

Det er viktig at vi kan få hentet det som er igjen av varen du ønsker å returnere. Det er fordi vi må kontrollere hva som gikk galt med denne varen og sørge for at feilen ikke gjentar seg.